Obserwatorzy

sobota, 20 kwietnia 2013

July:D

Wywiad został  przeprowadzony  z jedną z popularnych bloggerek .

July :

1. Kto podsunął Ci pomysł na założenie  bloga ?

J : Bloggerka Lucy 

2.Co daje Ci blogowanie ?

J:Głownie szczęście i satysfakcję.

3. Czy twoi rodzice wiedzą o blogu ? (jeżeli tak to  jak  zareagowali ?)

J: Wiedzą, bo zanim założyłam bloga musiałam ich zapytać o pozwolenie, a moja mama czasami czyta mojego bloga, bo chce mnie kontrolować . Normalnie zareagowali. Zapytałam czy mogę założyć bloga, powiedziałam co i jak oni postawili mi jakieś warunki i się zgodzili.

4.Po co założyłaś bloga ?

J: Nie wiem właściwie po co. To był impuls, jednego dnia nie myślałam o tym żeby mieć bloga, a drugiego go założyłam.

5.Czy założyłaś go z dnia na dzień ?

J: Tak. 

6.Czy zdarza Ci się kopiować pomysły innych ?

J: Nigdy!Ja się jedynie inspiruję, staram się być oryginalna, a nie czyjąś kopią. Bo po co mi to? Gdybym tak chciała to bym skopiowała czyjeś zdjęcia i podszywała się pod tę osobę.

7. Z jakiego bloga czerpiesz inspirację np. posty ?

J: Z przeróżnych blogów, ale raczej głównie lucy-luucy.blogspot.com, wiska-wiskaa.blogspot.com i weeronika-blog.blogspot.com

8. No , dobrze odejdźmy od tematu bloga  ( wiem ,że jest dosyć popularny ,z tego ten wywiad) Twoja najlepsza przyjaciółka /przyjaciel to ? (jeżeli ma bloga podaj nazwę )

J: Nie mam najlepszej przyjaciółki, lub przyjaciela. W sensie, że nie potrafię wybrać najlepszej/najlepszego.

9. Jaki jest twój ulubiony kolor ? 

J: Miętowy

10.Twoje największe marzenie

J:Mieć popularnego bloga, wyprowadzić się do Londynu i nauczyć się perfekcyjnie angielskiego

11.Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie ?

J: Czytać książki, blogować, słuchać muzyki <3

12.Masz zwierzątko ?

J: Tak mam, psa i królika.

13.Twoje hobby

J:Blogowanie, pisanie książek, rysowanie, czytanie książek (właściwie nie wiem, czy to się zalicza do hobby, ale ok :D)

14.Jaką książkę wszystkim polecasz?

J: Nie mogę polecić książki, ale polecam serię "DARY ANIOŁA" każdy musi to przeczytać, po prostu... <3

15.To już ostatnie pytanie : Czy podobał Ci się ten wywiad ?

J:  Tak,  bardzo, dzięki, że go ze mną przeprowadziłaś. <3

To był wywiad z July . Jej BLOG którego ogromnie polecamy (klik


Dzięki za wywiad :)


8 komentarzy:

  1. Dziękuję za wywiad <3333333
    ale ja nie jestem popularna : o

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję:)
    Wysłałam wam maila ze zgłoszeniem.
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhu... Fajny wywiadzik ♥
    Really, really... :D

    Obserwuję ;*
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad. Ja bardzo lubię bloga July :)

    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny wywiad:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń