Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

domka2000

Przepraszamy ,że tak długa nas nie było ,ale nie miałyśmy czasu . Mamy nadzieję ,że to nadrobimy, a zaczniemy od tego wywiadu :

1. Po co założyłaś bloga?
   D: Żeby móc dzielić się swoim życiem, dla rozrywki i dla pasji. Chciałam po prostu spróbować swoich sił w blogowaniu.
2. Co on ci daje?
 D:   Daje niesamowitą przyjemność. Miłe komentarze, duża ilość wyświetleń i nowi obserwatorzy potrafią znacząco poprawić humor :)
 3. Kto podsunął ci pomysł na założenie bloga?
  D:  Blog był wyłącznie moim pomysłem. Zainspirowały mnie do tego znane blogerki, ale głównie mojego bloga zawdzięczam Lucy.
4. Co sądzą o nim twoi rodzice?
D:   I tu jest mały problem. Moi rodzice nie wiedzą o blogu. Myślę, że źle by zareagowali.
5. Co kochasz robić?
  D:  Śpiewać, tańczyć, blogować, czytać dobre książki, słuchać muzyki i mówić w jęz. angielskim <3
 6. Twoje hobby?
D:    Wszystko wymieniłam powyżej :)
 7. Twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
   D: Nie mam najlepszej przyjaciółki. Mam wiele fantastycznych kumpeli, ale żadnej z nich nie mogę nazwać "tą najlepszą".
 8. Ulubione jedzenie?
   D:Tu jest dość sporo: spaghetti, placki ziemniaczane, pizza i zapiekanka :)
9. Ulubiony kolor?
    D:Fiolet, błękit, czarny i szary. Nie mam ulubionego :)
 10.Jaka jesteś przeważnie?
    D:Staram się, chyba jak każdy, być miła i przyjacielska. Jednak czasem, jeśli ktoś zajdzie mi za skórę, jestem niemiła a nawet złośliwa. Po prostu lubię mówić to, co myślę, zamiast ukrywać prawdę.

Link  do bloga Domki to >(KLIK )
 Zapraszamy :*


5 komentarzy: